MESUDİYE ÜÇYOL MAHALLESİ MUHTARLIĞI İÇİN MOBİLYA ALIMI

Dayanak

  Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti tarafından yürütülen LEADER programı çerçevesinde, derneğimizin Yerel Eylem Planı “3.4 g” faaliyeti kapsamında, Yönetim Kurulumuzun 10.06.2024 tarih ve 2024-12 sayılı kararına istinaden yapılacak alım bilgileri aşağıdadır.

 

MESUDİYE ÜÇYOL MAHALLESİ MUHTARLIĞI İÇİN

MOBİLYA ALIMI

SN

Mal, hizmet veya

İnşaat işinin adı

Teknik özellikler

/İşin tanımı

Birim

Miktar

1

Ofis Masası

- Yükseklik:En az 70 cm - En: En az 50 cm - Boy: En az 100 cm - Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal

Adet

1

2

Etajer

- Yükseklik: En az 55 cm - En: En az 35 cm - Boy: En az 40 cm - Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal - Çekmece sayısı: En az 3

Adet

1

3

Sehpa

- Yükseklik: En az 45 cm - En: En az 45 cm - Boy: En az 45 cm - Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal

Adet

1

4

Dolap Tip 1

- Yükseklik: En az 60 cm - En: En az 40 cm - Boy: En az 80 cm - Raf Sayısı: En az 2 - Üretim Malzemesi: Suntalam/Ahşap/Metal

Adet

1

5

Ofis Yönetici Koltuğu

- Ayak Malzemesi: Metal Profile/Polipropilen - Kaplama Malzemesi: Kumaş/Sünger/Suni Deri - İskelet: Metal Profil

Adet

1

6

Koltuk Takımı

1 Adet Üçlü, 2 Adet Tekli, Sunu Deri Kaplı Koltuk Takımı

Adet

1

 

 

Son Teklif Verme Tarihi ve Saati

25.06.2024 - 17:00

Bu tarih ve saatten sonra sunulacak teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Posta veya kargoda yaşanacak gecikmelerden derneğimiz sorumlu değildir.

Teklif Geçerlilik Süresi

60 gün

Tekliflerin Sunulacağı Adres

Yeşil Doğa Yerel Eylem Grubu Derneği

Kabadüz Merkez Mah. Mehmet Akif Ersoy Cad. No:18/1 Kabadüz/ORDU

İletişim

Telefon: 0.452.841 28 28

e mail: bilgi@yesildogayeg.org.tr

 

Genel Hususlar

 

-  Derneğimizin Vergi Muafiyeti olduğundan verilen teklifler ve kesilecek faturalar KDV Hariç olacaktır.

-  Teklifler proforma fatura veya derneğimizden temin edilecek teklif dokümanına uygun olarak kaşe ve imza edilerek teslim edilecektir.

-  Ödemeler fatura kesiminden itibaren bütçe uygunluğuna göre en fazla 120 gün içinde yapılacaktır.

-  Ödeme işleminin yapılabilmesi için Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belge ve bilgiyi sunmayı ( imza sirküsü, oda kayıt belgesi, ticaret sicil gazeteleri, nüfus kayıt örneği gibi) peşinen kabul eder.

-  Ürünler imalattan kaynaklı hatalara karşı 2 yıl süre ile garantili olacaktır.  Garanti kapsamında değişecek parçalar en geç 15 gün içerisinde, garanti süresinden sonra en geç 20 gün içerisinde temin edilecektir.

-  Derneğimiz sunulan teklifleri kabul edip, etmeme konusunda serbesttir.