ŞENLİK İKRAMLIK DAĞITIM HİZMETİ ALIMI(ULUBEY)

Dayanak

  Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti tarafından yürütülen LEADER programı çerçevesinde, derneğimizin 2023 Yerel Eylem Planı “2.7 e” faaliyeti kapsamında, Yönetim Kurulumuzun 18.01.2023 tarih ve 2022-2 sayılı kararına istinaden yapılacak alım bilgileri aşağıdadır.

 

ŞENLİK İKRAMLIK DAĞITIM HİZMETİ ALIMI
 

SN

Mal, hizmet veya

inşaat işinin adı

Teknik özellikler

/İşin tanımı

Birim

Miktar

1

Şenlik İkramlık Dağıtım Hizmeti Alımı

Ulubey ilçesi Sayacabaşı Bungalov evleri ve Uluğbey Seyir Terası Açılış Şenliğinde gelen misafirlere dağıtılmak üzere; 1.000 kişilik, Et Kavurma, Pilav, Ayran, Su dağıtımı işini kapsamaktadır. Malzeme, personel, dağıtım ekipmanı ve sarf malzemesi tedarikçi tarafından sağlanacaktır. 22 Ocak 2023 tarihinde, Sayacabaşı Bungalov evlerinin yanında oluşturulacak dağıtım standında gerçekleştirilecektir.

Adet

1.000

 

 

Son Teklif Verme Tarihi ve Saati

19.01.2022 - 17:00

Bu tarih ve saatten sonra sunulacak teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Posta veya kargoda yaşanacak gecikmelerden derneğimiz sorumlu değildir.

Teklif Geçerlilik Süresi

10 gün

Tekliflerin Sunulacağı Adres

Yeşil Doğa Yerel Eylem Grubu Derneği

Kabadüz Merkez Mah. Mehmet Akif Ersoy Cad. No:18/1 Kabadüz/ORDU

İletişim

Telefon: 0.452.841 28 28

e mail: bilgi@yesildogayeg.org.tr

 

 

Genel Hususlar

 

  • Derneğimizin Vergi Muafiyeti olduğundan verilen teklifler ve kesilecek faturalar KDV Hariç olacaktır.
  • Teklifler proforma fatura veya derneğimizden temin edilecek teklif dokümanına uygun olarak kaşe ve imza edilerek teslim edilecektir.
  • Ödemeler fatura kesiminden itibaren bütçe uygunluğuna göre en fazla 30 gün içerisinde yapılacaktır.
  • Ödeme işleminin yapılabilmesi için Yüklenici derneğimizin isteyeceği her türlü yasal belge ve bilgiyi sunmayı ( imza sirküsü, oda kayıt belgesi gibi) peşinen kabul eder.
  • Derneğimiz sunulan teklifleri kabul edip, etmeme konusunda serbesttir.
  • Hizmetin sunumu ile ilgili tüm giderler, teklife dahildir.