ULUBEY DOĞLU MAHALLESİ DERNEĞİ İÇİN MUHTELİF TEFRİŞAT VE EKİPMAN ALIMI
Dayanak |
Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
Hükümeti tarafından yürütülen LEADER programı çerçevesinde, derneğimizin
Yerel Eylem Planı “3.4 c”
faaliyeti kapsamında, Yönetim Kurulumuzun 10.06.2024 tarih ve 2024-12 sayılı
kararına istinaden yapılacak alım bilgileri aşağıdadır. |
ULUBEY DOĞLU MAHALLESİ DERNEĞİ İÇİN
MUHTELİF TEFRİŞAT VE EKİPMAN ALIMI
SN |
Mal, hizmet veya İnşaat işinin adı |
Teknik özellikler /İşin tanımı |
Birim |
Miktar |
1 |
Ofis Masası |
- Yükseklik:En az 70
cm - En: En az 50 cm - Boy: En az 100 cm - Üretim Malzemesi:
Suntalam/Ahşap/Metal |
Adet |
1 |
2 |
Ofis Yönetici Koltuğu |
- Ayak Malzemesi:
Metal Profile/Polipropilen - Kaplama Malzemesi: Kumaş/Sünger/Suni Deri -
İskelet: Metal Profil |
Adet |
1 |
3 |
Televizyon |
Ekran Boyutu: En az
32'' Görüntüleme Teknolojisi: LED Dahili Uydu Alıcı: Var Bağlantı: USB, PC,
HDMI |
Adet |
2 |
4 |
Taşınabilir Ses
Sistemi |
Tip: 2 yollu, Şarjlı
Aktif Kabin Hoparlör En az 12 inç Mikrofonlu Güç : En az 300W Uzaktan
Kumandalı USB,SD Kart Girişi: Var Bluetooth : Var |
Adet |
1 |
5 |
Kameralı Güvenlik
Sistemi (Tip1) |
Güvenlik Kamerası: En
az 4 Adet (En az 5 megapiksel), - 1 Adet Kayıt Cihazı 4 Kanallı, - 1 Adet
Harddisk, En az 256 GB, - 1 Adet 12 Volt 5 Amper Elektrik Adaptörü, - 50
Metre Güvenlik Kamera Kablosu, - 8 Adet Bnc Konnektör, - 4 Adet Powerjack |
Adet |
1 |
Son Teklif Verme
Tarihi ve Saati |
27.06.2024 - 17:00 |
Bu tarih ve saatten sonra sunulacak teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Posta veya kargoda yaşanacak gecikmelerden derneğimiz sorumlu değildir. |
|
Teklif Geçerlilik
Süresi |
60 gün |
Tekliflerin
Sunulacağı Adres |
Yeşil Doğa
Yerel Eylem Grubu Derneği Kabadüz
Merkez Mah. Mehmet Akif Ersoy Cad. No:18/1 Kabadüz/ORDU |
İletişim |
Telefon: 0.452.841
28 28 e mail: bilgi@yesildogayeg.org.tr |
Genel Hususlar
- Derneğimizin Vergi Muafiyeti olduğundan verilen teklifler ve kesilecek
faturalar KDV Hariç olacaktır.
- Teklifler proforma
fatura veya derneğimizden temin edilecek teklif dokümanına uygun olarak kaşe ve imza edilerek teslim edilecektir.
- Ödemeler fatura kesiminden itibaren bütçe uygunluğuna göre en fazla 120 gün
içinde yapılacaktır.
- Ödeme işleminin yapılabilmesi için Yüklenici derneğimizin isteyeceği her
türlü yasal belge ve bilgiyi sunmayı ( imza sirküsü, oda kayıt belgesi, ticaret
sicil gazeteleri, nüfus kayıt örneği gibi) peşinen kabul eder.
-
Ürünler imalattan kaynaklı hatalara
karşı 2 yıl süre ile garantili olacaktır.
Garanti kapsamında değişecek parçalar en geç 15 gün içerisinde, garanti
süresinden sonra en geç 20 gün içerisinde temin edilecektir.
- Derneğimiz sunulan
teklifleri kabul edip, etmeme konusunda serbesttir.